Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Biometrické rozpoznávání 3D modelů obličeje
Michálek, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozpoznáváním 3D modelů obličeje . Seznamuje s pojmy z oblasti biometrie a s fungováním biometrického systému. Popsané jsou zde metody pro rozpoznávání 2D i 3D modelů obličeje . Následně je navrhnutý a implementovaný systém pro rozpoznávání 3D obličejů . Tento systém rozděluje obličej na několik oblastí podle polohy významných bodů a pak je porovnává samostatně . Výsledný systém slučuje výsledky algortimů vlastních obličejů a ARENA .
Vyhodnocení mrkání a pozorovaného místa na monitoru
Klimeš, Petr ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit systém pro analýzu obličeje uživatele simulátoru řízení. Je prove- dena rešerše existujících přístupů pro detekci významných bodů obličeje, směru pohledu, natočení hlavy a mrkání. Dále je popsán software a hardware simulátoru řízení a je přidána kamera pro snímání uživatele. V praktické části je otestována detekce mrkání pomocí měření Eye Aspect Ratio, detekce natočení hlavy z významných bodů obličeje a odhad směru pohledu pomocí konvolučních neuronových sítí. Z existujících algoritmů je zhodnocena funkčnost knihovny OpenFace. Následně je implementována knihovna OpenFace do Unreal Engine, její funkce jsou využity pro analýzu pohledu i mrkání uži- vatele. V poslední části je otestována přesnost měření směru pohledu a je porovnáno měření směru pohledu s kalibrací a bez kalibrace.
Vyhodnocení mrkání a pozorovaného místa na monitoru
Klimeš, Petr ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit systém pro analýzu obličeje uživatele simulátoru řízení. Je prove- dena rešerše existujících přístupů pro detekci významných bodů obličeje, směru pohledu, natočení hlavy a mrkání. Dále je popsán software a hardware simulátoru řízení a je přidána kamera pro snímání uživatele. V praktické části je otestována detekce mrkání pomocí měření Eye Aspect Ratio, detekce natočení hlavy z významných bodů obličeje a odhad směru pohledu pomocí konvolučních neuronových sítí. Z existujících algoritmů je zhodnocena funkčnost knihovny OpenFace. Následně je implementována knihovna OpenFace do Unreal Engine, její funkce jsou využity pro analýzu pohledu i mrkání uži- vatele. V poslední části je otestována přesnost měření směru pohledu a je porovnáno měření směru pohledu s kalibrací a bez kalibrace.
Biometrické rozpoznávání 3D modelů obličeje
Michálek, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozpoznáváním 3D modelů obličeje . Seznamuje s pojmy z oblasti biometrie a s fungováním biometrického systému. Popsané jsou zde metody pro rozpoznávání 2D i 3D modelů obličeje . Následně je navrhnutý a implementovaný systém pro rozpoznávání 3D obličejů . Tento systém rozděluje obličej na několik oblastí podle polohy významných bodů a pak je porovnává samostatně . Výsledný systém slučuje výsledky algortimů vlastních obličejů a ARENA .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.